— Нарықтың барлық сегменттеріндегі тұтынушылар үшін компанияның негізгі қызметі бойынша жетекші компания болу.
— Тұтынушылардың талаптарын, нормативтік құжаттар мен заңнаманы қатаң сақтауды қадағалау.
– Табысты кері байланыс, сұраныстардың тұрақты мониторингі, тұтынушылардың болжанатын талаптарын айқындау есебінен тұтынушылардың үздіксіз өзгеріп отыратын сұраныстарына жедел ден қою.
– Өнімнің, процестердің сипаттамалары, сапа менеджменті жүйесінің жай-күйі туралы статистикалық деректер негізінде басқарушылық шешімдер қабылдау.
– Компанияны жетілдіру, жоспарлау, өндіру және өнім жеткізу мен қызмет көрсетудің барлық процестерін қоса алғанда, сапа менеджменті жүйесін тұрақты жақсарту.
– Өндірістің жаңа технологияларын игеру және қолданыстағыларын жетілдіру.
– Тұрақты оқыту және өзін-өзі жетілдіру есебінен барлық деңгейдегі қызметкерлердің біліктілік деңгейін арттыру.
– СМЖ процестерін үздіксіз жетілдіру.
Пішінді төсеніштің әртүрлі түрлері мен пішіндері
Ұзындығы бойынша тапсырыс беру
Үлкен ассортимент
Қалыңдығы мен ұзындығы таңдамалы
Кез келген ауыртпалық деңгейінде